Ben jij ook weleens benieuwd wie er nou eigenlijk aan de andere kant van de lijn zit wanneer je met ons belt? Het leek me leuk om jullie een kijkje achter de schermen te geven. Ik vertel jullie graag wat meer over de dames die, dagelijks met veel plezier, al jullie vragen beantwoorden. Onze klantenservice bestaat uit 6 meiden; Inge, Linda, Mendy, Suzanne, Nikki en Floor. Vandaag stel ik jullie graag voor aan Nikki ‘Sherlock’ Pijnenburg (Nee, niet van de ontbijtkoek! haha ?)
Sinds wanneer werk jij bij Dierapotheker?
Ik ben in mei 2022 bij Dierapotheker begonnen. Hiervoor heb ik jarenlang in de horeca gewerkt. In het begin vond ik het mega spannend om opeens iets heel anders te gaan doen. Achteraf heb ik spijt dat ik deze switch niet al veel eerder heb gemaakt. Mijn werk bij Dierapotheker is zo ontzettend leuk!
Wat maakt jouw werk bij Dierapotheker zo leuk?
De afwisseling! Geen enkele dag is hetzelfde. Het allerleukste vind ik het telefonisch contact met onze klanten. Klantcontact is iets wat ik erg belangrijk vind. Waarschijnlijk heb ik dit toch meegenomen vanuit mijn werk in de horeca. En daarnaast hebben we een heel leuk en hecht team waarin iedereen zich direct thuis voelt. Mijn collega’s zijn fantastisch.
Wat is het meest bijzondere klantcontact dat je je kunt herinneren?
Nou, ik weet nog heel goed dat ik tijdens een van mijn eerste telefoongesprekken een huilende mevrouw aan de lijn kreeg. Haar hond was op zeer jonge leeftijd, geheel onverwacht, plotseling overleden. Deze mevrouw vertelde mij met zoveel liefde en verdriet dat ze altijd alles samen deed met haar hond. Ik vond dit zo erg voor haar dat ik er zelf ook door moest huilen. Ik heb haar toen een condoleancekaartje gestuurd voor het grote verlies van haar ‘allesje’.
Nadat ze het kaartje had ontvangen belde ze me terug om me persoonlijk te bedanken voor het fijne gesprek en het lieve kaartje. Ze vertelde me dat het kaartje bij het gedenkplekje van haar hond stond. Dit is iets wat ik nooit zal vergeten ?
Waarom noemen jouw collega’s je de ‘Sherlock’ van het team?
Ik word dus weleens de ‘Sherlock’ van ons team genoemd. Ik vind het heel leuk en ben ook goed in dingen opzoeken op internet. Als voorbeeld: ”Ooit kregen we eens de vraag welk voerbakje er op de foto in een van onze nieuwsbrieven gebruikt was”. Het bleek een voerbakje te zijn wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik vind het dan superleuk als ik het product uiteindelijk toch terugvind op het internet en de klant alsnog blij kan maken met het gewenste product.
Heb je zelf dieren?
Ja zeker, ik heb zelf een super lieve hond en die heet Dröpke. Het is een Shih Tzu Maltezer en inmiddels een opaatje van bijna 12 jaar die heerlijk lui kan zijn. Hij gaat altijd met ons mee op vakantie en is een echte waterrat die met momenten graag in het zand speelt en graaft. Ik ben een mega fan van alle dieren maar mijn favoriet is en blijft toch wel een hond.
Wat vind jij het leukste om te doen in je vrije tijd?
Het allerleukste om te doen vind ik knuffelen en wandelen met Dröpke. Ik vind het ook leuk om met vrienden wat te drinken en gezellig te kletsen. Tevens ben ik een echte serie & film fanaat dus daar kan ik ook van genieten.
Wat is jouw favoriete product uit het assortiment van Dierapotheker?
Het is lastig kiezen uit zo’n uitgebreid assortiment maar ik denk dat ik dan toch voor de Snuggle puppy ga. Een super schattige knuffel met een kunstmatige hartslag die een heerlijk warm, comfortabel, geborgen en veilig gevoel geeft aan een pup. En aan honden of katten die last hebben van verlatingsangst. Een Snuggle Puppy geeft het dier een gevoel van geborgenheid.
Wat zou je graag tegen onze klanten willen zeggen?
Ik ben echt blij met onze fantastische klanten! Het is geweldig om te zien hoe ze onze inspanningen om hen te helpen op prijs stellen, vooral wanneer we dat extra beetje moeite doen. Het voelt goed om hun dankbaarheid te ervaren.
Wat zijn jouw mooiste ervaringen met onze klantenservice?
Contact met onze klanten is ontzettend belangrijk voor ons. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat we bij Dierapotheker de allerleukste klanten hebben. We horen graag wat jou nog altijd is bijgebleven.
Plaats gerust een reactie of stuur ons een mailtje via: [email protected]
Liefs Sally